Állandó oldalak

A mai harmadik poszt

2009.08.19. 01:08 | ga-ap | Szólj hozzá!

Címkék: youtube mashup the bell lee my kos ann ring vocal gaap wendel pianoman

Ezt még mindenképpen el kell mondanom!

Ma reggel konkrétan beszartam, mikor felléptem a YouTube-ra. Tudni kell, hogy pár hete feltoltam egy mashupot, amiben Wendel Kos - The Pianoman című számára az Ann Lee-féle Ring My Bell acapelláját vágtam. Tényleg nem lett rossz (az eddigi megtekintések kb. harmadát szerintem én produkáltam, szal visszahallgattam párszor...), egy mexikói arcnak pedig annyira tetszett, hogy mindenképpen le akarta töltani. Fel is tettem a honlapomra, láttam, hogy le is töltötte, jól van, gondoltam, hát tényleg tetszik neki.

Kiderült, hogy a csávó a mexikói Elixir Bar & Lounge egyik dj-je, így múlt szombaton le is játszotta a számot a buliban, az erről készült vidit meg feltolta YouTube-ra és response-ként az eredetihez csatolta.

Máshogy nem tudom kifejezni: kibaszottul jól esett, nagyon büszke voltam. Már bocsánat, de asszem pont százszor annyi és még eggyel több mexikói klubban játszották az én zenémet, mint mondjuk Balázs Pali vagy Fekete Pákó dalait.

Íme a dal, response-ban a party-n készült felvétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://barazdagarazda.blog.hu/api/trackback/id/tr121321083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása